Fundacja Freespirit - Najważniejsze rzeczy w życiu nie są wcale rzeczami...

List od Dzieci z Freespirit Art Group

Drodzy Przyjaciele, Dobroczyńcy oraz Entuzjaści Kultury Afrykańskiej!

Jesteśmy członkami Grupy Freespirit z Moree w Ghanie i chcielibyśmy opowiedzieć wam o naszych ekscytujących przygodach roku 2012.

W sierpniu, podczas wakacji, wyjechaliśmy na obóz do Duakwy.  Dla większości z nas był to pierwszy wyjazd z Moree i poznawanie nowych ludzi i rzeczy było dla nas niesamowitym przeżyciem.  Byliśmy na wycieczce w lesie, gdzie rosną największe w Ghanie drzewa i zwiedziliśmy plantację kakao.  Chcieliśmy dowiedzieć się więcej na temat kakao – do czego jest używane i jak eksportowane za granicę.Podczas obozu mieliśmy również zajęcia komputerowe. Większość z nas nie wie zbyt wiele o komputerach, więc było to dla nas dużą frajdą i dobrym ćwiczeniem, mimo że początki były trudne.

Zmieniony ( Wtorek, 19 Marzec 2013 13:54 )

New Year's Performances at Anomabo - 31.12.2012 - 01.01.2013

On 31st December the Freespirit Art Group went to Anomabo Beach Resort to give New Year's Performances. Coach Ben from Accra, librarian Geatan, three volunteers from Poland : Kuba, Iwona and Ingrid met together to make plans for the trip.

Zmieniony ( Niedziela, 24 Luty 2013 18:36 )

Szlakiem starych fortów z Zespołem Freespirit - wrzesień 2012

Wzdłuż wybrzeża Ghany jest wiele historycznych miejsc – starych fartów i zamków, z których część jest na liście Światowego Dziedzictwa UNESCO. By dzieci i młodzież z Zespołu Freespirit miały możliwość poznawania historii własnego kraju w ramach nagrody za zaangażowanie i postępy zorganizowaliśmy 2 dniową wycieczkę szlakiem starych fortów. W dniach 22-23 września zwiedziliśmy : Fort San Sebastian w Szema, Fort Orange w Secondi i Fort Metal Cross w Dixcove, a 13 września kilkoro dzieci miało okazję zobaczyć z bliska Fort Amsterdam w Abandze.

Zmieniony ( Sobota, 23 Luty 2013 04:06 )

Escape na koniec wakacji - 22-23 września 2012

Zaproszenie do Escape, eksperymenty pasjonatów ekologii i rosnące tam drzewo moringa o cudownych właściwościach zachęciło nas do wyprawy w tę część Ghany, gdzie południk przecina się z równoleżnikiem. Wynajęty busik, cenowe nogocjacje, prowiant, namioty i 13 szczęśliwców z Grupy Artystycznej zabieramy na zakończenie wakacji na przygodę do Cape Three Points.

Zmieniony ( Sobota, 23 Luty 2013 03:49 )

Coconut Grove Beach Resort – 15 września 2012

Coconut Grove w Elminie to piękne miejce, dużo przestrzeni, pole golfowe, palmy kokosowe i miła obsługa... Hotelowi goście skupieni wokół tańczących dzieci z Zespołu Freespirit, doping do kolejnego tańca pomimo czekających ich już na stołach gorących potraw. Występ w hotelowym resorcie, gdzie dzieci w zamian mają frajdę w basenie,a goście trafią się wyjątkowymi pasjonatami afrykańskich rytmów to najlepsza nagroda za trud wkładany w treningi w żarze afrykańskiego słońca.

Zmieniony ( Sobota, 23 Luty 2013 03:41 )

<< First < Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 Next > Last >>

Page 1 of 8

W naszych działaniach pragniemy inspirować do realizowania życiowych marzeń oraz pracy na rzecz wzajemnego poznawania, zbliżania, rozumienia i nawiązywania więzi między ludźmi różnorodnych kultur i tradycji. Każdego dnia i każdym małym krokiem możemy przyczyniać się do tego, by życie stawało się lepsze i szczęśliwsze.
Organizacja Pożytku Publicznego, OPP, Fundacja Freespirit, Freespirit Foundation, Fundacja Charytatywna, Organizacja Charytatywna, Charity Foundation, Pomoc, Fundacja, Charity, Help, 1% podatku, Wolontariat, Volunteering, Kinga Freespirit, Kinga Free Spirit, Malaika, Moree, Kinga Choszcz, Kolosy, Afryka, Ghana, Akra, Accra, Autostop, Najważniejsze rzeczy w życiu nie są wcale rzeczami